הרחקת יונים בקריות

הרחקת יונים בקריות ובחיפה

אנחנו חיים בסביבתם של בעלי החיים, כמעט כל החיים מבלי להרגיש שהם מפריעים לנו. לחלקנו יש כלבים וחתולים, או שאנו חיים לצד חיות הרחוב. אבל, מה קורה כשבעלי החיים מפריעים למהלך החיים התקין ומקשים עלינו? ובכן, על פי רוב במקרים כאלה ניתן לפעול בצורה אגרסיבית כדי להרחיק את המטרד מהסביבה. כך, קורה פעמים רבות במרכזים פופולריים, כאשר אנשי מקצוע מתבקשים להגיע ולבצע עבודות הרחקת יונים בקריות. בכל קריאה למשימה כזו, הצוות המקצועי של חברת זבנג מדבירים לעניין, עושה מאמצים רבים כדי לאפשר פיזור מהיר של להקות הציפורים כדי להקל על התושבים והאזרחים באזור.

שירותי הרחקת יונים בקריות – מפנים את המטרד בזהירות המתבקשת

אם אתם רוצים לבצע תהליך הרחקת יונים בקריות בצורה מקצועית, ישנם חמישה שלבים שצריכים להתבצע לאורך הדרך:

  1. איתור מוקד הבעיה – אי אפשר לפזר ריכוזי אוכלוסייה של יונים, מבלי להבין היכן בדיוק הן יושבות. לעיתים לא מספיק האיתור הוויזואלי, ואנשי המקצוע נדרשים לחפש גם את מקומות ההתכנסות הסמויים של הציפורים או מקורות המזון שלהם.
  2. פינוי היונים – כדי להתחיל לטפל בבעיה צריך לפנות את היונים. כי אי אפשר לבצע אף פעולה אם ישנה להקת יונים עצומה שמפריעה לעובדים. ולכן, משתמשים אנשי המקצוע בכל הכלים שעומדים לרשותם כדי להריח את היונים בקלות, ובמהירות יחסית.
  3. תחימה של האזור – כשהשטח פנוי ואפשר לבצע הערכה אמיתית של האזור הבעייתי, אתם יכולים לתחום את השטח אותו אתם רוצים לשמור נקי ממפגעי היונים. וזה הוא שלב קריטי, שכן רק כך תוכלו להעריך באמת את גודל העבודה הנדרשת.
  4. שימוש בחומרים כימיים – כדי להבטיח שהיונים לא יחזרו להתכנס באזור, ניתן ואף רצוי להשתמש בחומרים כימיים שונים שמשחררים לאוויר ריחות, רעלנים או כימיקלים שונים. אלו בתורם, דוחים את היונים ומונעים מהן להתכנס שוב באזור למשך תקופה ארוכה יותר.
  5. ניתור תגובת היונים – כדי לוודא שתהליך ההרחקה אפקטיבי, יש לבדוק לאורך זמן שלא מתקיימת תנועה של להקות יונים באזור, ובמידה וישנה תנועה, לבצע שיפורים במערך ההרחקה.

הרחקת יונים בקריות וחיפה – זבנה מדבירים לעניין

הצוות המקצועי של חברת זבנג מדבירים ולעניין, מציע שירותי הרחקת יונים בקריות ללקוחות פרטיים ועסקיים. אנו עובדים לפי סדרי התנהלות מקצועיים ותוך שימוש במיומנויות מתקדמות. התוצאות המהירות יראו לכם שאפשר לחיות חיים איכותיים, ללא מטרדים והפרעות, גם באזורים מרכזיים של העיר.

הרחקת יונים בחיפה ובצפון – לעוף רחוק ככל האפשר

הרחקת יונים היא המתכון שלכם למנוחה כללית. יונים שמשתכנות באזור הבית שלכם יכולות לחולל מהומה. תוך כדי ויכוח או מריבה ביניהן, הן יכולות לגרגר בקולי קולות, לצרוח ואפילו לנסות ולפגוע זו בזו מה שיוביל לפיזור נוצות מעל הבית שלכם. אם הנוצות הללו היו תמימות ואווריריות לא הייתה שום בעיה, אך בנוצות אלו יכולה להיות טמונה סכנה גדולה. מחלות עיניים, דלקות מעי ווירוסים שונים מועברים ישירות מהנוצות אל בן האדם הנוגע בהם. סכנת ההדבקה גדולה כל כך שיש אנשים המעדיפים ללכת ליד יונים עם מסכות על פניהם רק כדי להימנע משאיפת החיידקים אותם הן מפיצות. אם תרצו למנוע מעצמכם את חוויות הטירוף הללו, הזמינו הרחקת יונים באופן בהול. כדי לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר פנו אל ניר המדביר ותקבלו מענה אדיב ומקצועי בכל שעה של היום.

הרחקת יונים בחיפה ובצפון – הדרכים הטובות ביותר

סלילים קפיציים

הסלילים הללו נחשבים להמצאה גאונית בתחום הרחקת היונים. מדבירים רבים ישבו וחשבו כיצד ניתן למנוע את הגעת היונים לבתי האנשים. המסקנה המתבקשת הייתה להקשות עליהם את הנחיתה ולא לאפשר להם להניח את הציפורניים על אדן החלון שלכם. הפתרון למסקנה הברורה היה המצאת הסליל הקפיצי. הסליל עצמו מותקן בכל מקום ממנו צריך להרחיק יונים ומתנועע מיד כאשר נוחתת עליו יונה ולאחר מספר שניות זורק אותה בחזרה לאוויר הפתוח. כך היונים מנסות לנחות אך נהדפות מיד חזרה לאוויר ואינן מצליחות לנוח לרגע. כדי להשיג את המנוחה המיוחלת הן עוברות למקומות אחרים ואתם יכולים להיות רגועים.

הפקת צלילים

רבים אינם מכירים את שיטת הצלילים, אך היא מתחילה לכבוש לעצמה מקום של כבוד בשוק הרחקת היונים. כדי להשתמש בשיטה יש צורך במדביר מקצועי אשר יגיע אליכם הביתה ויתקין מכשיר מיוחד אשר פולט צלילים אולטרה-סונים. הצלילים הללו נשמעים בצורה חזקה ובלתי נסבלת באוזני היונים והן אינן מסוגלות לסבול אותו. כך אתם מצליחים להרחיק את היונים מסביבתכם ללא כל חשש לפגיעה בסביבה או בבעלי חיים וחיות מחמד אותם אין לכם כל עניין להרחיק מהאזור.

בנוסף אנו מבצעים את שירותי ההדברה שלנו גם בקריות ובנהריה.

חברת ״זבנג – מדבירים לעניין״ מספקת שירותי הרחקת יונים בצפון. היונים חיות בדרך כלל בלהקות גדולות אשר יוצרות רעש, לכלוך ונזק תברואתי. התרבות היונים בקרבתנו קורה עקב המצאות מזון זמין ומקומות נוחים לקינון כגון גגות, נישות הנמצאות במרחב העירוני ואזורי כביסה. בכדי להרחיק את המטרד יש צורך במדביר מנוסה ובעל ידע בהרחקת יונים יעילה.

מה צריך לדעת על הרחקת יונים בצפון?

  • הבעיה העיקרית עם יונים שהן מזיקות לבני אדם ולאיכות החיים:
    • מחלות – היונים מפיצות מחלות בין בני אדם ובעלי חיים אחרים לרוב על ידי הלשלשת. דוגמה למחלות המועברות על ידי יונים כוללות קדחת הנילוס, סלמונלה, דלקת ריאות ועוד.
    • קרציון היונה – סוג של טפילים קטנים הנישאים על גוף היונה. צבעם בהיר וקשה להבחין בהם. בדרך כלל הם ניזונים מדם העופות, אך ברגע שהם נישלים מגופן, הם מוצאים מקורות אחרים כגון בני האדם ובעלי החיים בסביבתם.
    • לכלוך – לשלשת היונים כאמור גורמת להפצת מחלות, ובנוסף ללכלוך רב עם ריחות חריפים ולא נעימים, אשר יכול לגרום להתרבות טפילים ומזיקים אחרים. החומציות בלשלשת יכולה לגרום לנזק למתכות שונות.
    • מטרד רעש – המיית היונים והגרגור יכול לפגוע באיכות החיים.
  • קיימים מספר פתרונות להרחקת היונים הכוללים דוקרנים, רשתות ניילון, דבקים, שוקר חשמלי ובובות. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, ומרחיק יונים מנוסה ואמין יכול לתת לכם את המענה המתאים לכם ובמחיר הוגן.
  • שימו לב שלעומת הדברה, הרחקת יונים אינה דורשת רישיון או הסמכה והתחום פרוץ לחאפרים. במבחן המציאות, רק מי שלמד והתמקצע בתחום בזכות עבודת שטח, יצליח לטפל בבעיה באופן מקצועי. זכרו, מרחיק מקצועי ייתן אחריות על עבודתו ולא יתחמק מעבודה קשה.

למי כדאי לפנות לצורך הרחקת יונים?

חברת ״זבנג – מדבירים לעניין״ מתמחה בסוגי הדברת מגוונים ובנוסף בהרחקת יונים בצפון. אנחנו משרתים את לקוחותינו במהירות ואמינות תוך עמידה בלוח הזמנים שנקבע ובמחירים הוגנים. פנו אלינו עוד היום לצורך מידע נוסף והצעת מחיר.

במידה ואתם מעוניינים בשירותי הרחקת יונים בקריות כדאי לשכור את שירותיה של חברת ״זבנג – מדבירים לעניין״. בשנים האחרונות התרבו היונים בסביבת הקריות והן מהוות מטרד של ריח וניקיון, אבל הבעיה העיקרית היא שהן יכולות להעביר מחלות דרך הטפילים שהן נושאות על גופן. הרחקת יונים היא מקצוע השייך לתחום ההדברה ויש צורך במדביר מקצועי ומיומן לצורך ביצוע הפעולה.

הרחקת יונים בקריות
Two piggeons sitting on stone fence in park

כיצד מתבצעת הרחקת יונים בקריות?

  • דוקרנים להרחקת יונים – השיטה הנפוצה ביותר להרחקת יונים. קיימים סוגים שונים של דוקרנים הנבדלים ביניהם על פי החומר ממנו הם עשויים (פלסטיק, נירוסטה), על פי הצורה ועל פי הרוחב. הם עובדים על ידי הפיכת המשטח עליו עומדת היונה ללא נוח ועל כן היא תעדיף לעזובולקנן במקום אחר.
  • רשתות להרחקת יונים – מטרתן היא למנוע את כניסת היונים למתחם מסוים. הרשת מתאימה בעיקר לגידור חללים כמו פאטיו או חבלי כביסה. צריך לציין, שהיונה היא ציפור עקשנית והיא מסוגלת להישאר בקרבת המתחם גם אם הוא מגודר. קיימים שני סוגים עיקריים של רשתות, כאשר ההבדל ביניהם הוא במראה ובעמידות לשמש.
  • דחלילים – שיטה פשוטה להרחקת יונים אך לא תמיד יעילה. הרעיון מבוסס על המחשבה שכאשר היונה תראה את הדחליל היא תחשוב שקיימת תחרות על הטריטוריה ותמשיך למקום אחר.
  • קפיץ מקפיץ – מתאים לבתים עם גג רעפים או למעקה בבית פרטי. מדובר בסליל נירוסטה בצורת קפיץ הפרוס לאורך המשטח. ברגע שהיונה מתיישבת עליו הקפיץ זז והיונה עפה בגלל אי נוחות. פתרון טוב במשטחים בהם לא ניתן לשים דוקרנים.
  • הרחקה אלקטרונית – מבוססת על השמעת רעשים אולטרה-סוניים, אשר תיאורטית אמורים לגרום ליונה לחפש מקום חדש. המכשיר פועל על סוללות ואינו מורגש לבני האדם.

למי כדאי לפנות לצורך הרחקת יונים בקריות?

חברת ״זבנג – מדבירים לעניין״ הינה חברת הדברה אשר מטפלת גם במטרדים נוספים כגון יונים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת להרחקת יונים או לגבי הדברה בכלל. צרו קשר עוד היום!

לאלון המומחה

בהרחקת והדברת יונים בצפון ובחיפה

חייגו 050-5688240

הרחקת יונים בצפון

ממבט ראשון, קשה מאוד להבין איך היונים התמימות שאנו מכירים מכל פינת רחוב, יכולות להפוך למטרד עיקש ומציק. ואולם, בחיים האמיתיים, ליונים יש יכולת ממשית להפריע למהלך החיים התקין של רבים, בין אם בבתים הפרטיים של אנשים ובין אם בסביבת אזורי פעילות מסחרית ואזורים מרכזיים ברחבי הערים. בדיוק מסיבה זו, בשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש בקרב הישראלים לקבל מנעה מקצועי לבעיית ההטרדה של קבוצות יונים. כדי להיפטר אחת ולתמיד מהמטרד, אתם יכולים להזמין את הצוות המקצועי של חברת זבנג מדבירים לעניין שמבצע עבודות הרחקת יונים בצפון, ואנו נסייע לכם למגר את הבעיה ולהחזיר את שלוות החיים לסדרה.

איך לבחור חברת הרחקת יונים בצפון?

כדי לבחור חברת הרחקת יונים בצפון, אתם צריכים לברר עם המקצוענים שקיימים באזור מה הם תנאי העבודה שלהם. בין היתר שווה לכם להתעמק בנושאים כמו:

  1. כלי עבודה – מה הן שיטות העבודה בהן משתמשים אנשי צוות החברה? האם היונים עלולות להיפצע בתהליך ההרחקה? אם חשוב לכם לשמור על בעלי החיים, ייתכן ותרצו לוודא שהם לא נפגעים לאורך העבודה. ולכן שווה לשאול מראש את כל השאלות בנוגע לתהליך.
  2. פינוי מהיר – המטרה המרכזית שלכם הפניה לחברות הרחקת יונים היא להבטיח שהמטרד לא ימשיך להקשות על החיים שלכם. ולכן, גם אתם, כמו לקוחות רבים בישראל מעוניינים בתהליך הרחקה מהיר יחסית עם תוצאות אפקטיביות. לא כל שכן, אתם רוצים להבטיח שהמטרד לא ישוב עוד, ועל כן מומלץ גם להשתמש בחומרים כימיים כדי להרתיע את היונים מלשוב ולהתקבץ באזור המבנה שלכם.
  3. יעילות מושלמת – כדי למדוד את יעילות הפעולה, אתם צריכים להגדיר יחד עם איש המקצוע שלכם מה היא ההצלחה שלה אתם מצפים. ובהתאמה אתם רוצים להבהיר למדביר מה הן הציפיות שלכם מהעבודה שהוא יעשה.
  4. עלויות ומשך עבודה – כמובן שחשוב מאוד לברר את כל הפרטים הקטנים כמו עלויות ומשך העבודה. וזאת כדי ליצור סקר שוק משביע רצון שיאפשר לכם לבחור את נותן השירות המושלם לכם.

הרחקת יונים מומלץ בחיפה והצפון

כשאתם רוצים להגיע לתוצאות מושלמות, אתם רוצים לבחור בצוות עם יכולות מושלמות. ולכן לכל משימה של הרחקת יונים, הצוות המקצועי של חברת זבנג מדבירים לעניין, נמצא לרשותכם ומגיב במהירות. אנו עונים על כל השאלות כדי להשאיר אתכם מרוצים, ודואגים לספק תוצאה מושלמת.

הדברת פרעושים

הדברת פרעושים הינה פעולה חשוב וחיונית בשעה שאתם מגלים את אותן הנקודות השחורות הקטנטנות והחמקמקות אשר מותירות אחריהן נקודות אדומות מגרדות על הרגליים ועל כל

קרא עוד »

שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים אחנו עונים

אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסיקוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. גולר מונפרר סוברט? קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטוםס וואל אאוגו וסטיבולוםסחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף

אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסיקוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. גולר מונפרר סוברט? קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטוםס וואל אאוגו וסטיבולוםסחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף

אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסיקוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. גולר מונפרר סוברט? קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטוםס וואל אאוגו וסטיבולוםסחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף

כאן תופיע כותרת לקידום1
וסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.ולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
כאן תופיע כותרת לקידום 2
וסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.ולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
כאן תופיע כותרת לקידום 3
וסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.ולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
Previous
Next

ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר